h e d e n ä s e t


Här kommer några glimtar från firmans färgranna, småstökiga, och mysiga stuga i Hedenäset...(på bilden längst ner är det en vajer som spänns fast, och gardinerna som hängde på den ramlade bara ner en gång under vår vistelse så nu får vi hoppas att de som åker dit nästa gång inte möts av 4 tjocka gardiner som ligger utefter golvet)

Stugan har tre våningar. På övrevåningen finns 12 - 13 sovplatser, i mellersta våningen kök, vardagsrum och två utbäddbara soffor och längst ner en stor bastu för 10- 15 personer. Till huset hör också en "sommarstuga" (som vi värmde upp så det gick att sova i den även på vintern) där finns plats för minst 6 personer att sova i....så här kan man övernatta många!


7 kommentarer:

Anonym sa...

hej, kan man hyra denhär stugan nångång??? / S vid Forsen

maria sa...

tyvärr, den är tillägnad anställda och deras egna familjer...(och eftersom AsentajaG har många anställda så är den ofta i användning :-))

LB sa...

Fint inlägg! Speciellt tack för att min bakdel fick synas :-D.

Jag harmades så över att jag inte tog kort från stugan, men jag ser att du tog så det var ju bra!

matilda sa...

men sjuuuukt snygg stol, ååh, en sådan vill jag ha! antagligen en second hand, eller?

Anonym sa...

:) vilket sammanträffande...när man råkar ha en son som är anställd...;) / S

LB sa...

Matilda: Stolen fanns i huset. Den är gammal och äkta. Vi beslöt att den fick vara kvar i huset då vi var flera som tyckte den var snygg (o bekväm)och skulle ha kunnat tänka oss att ta den hem.
Nu får alla "njuta" av den :-)

maria sa...

Linda, snyggare bakdel får man leta efter ;-)